Friday, April 23, 2010

Yummy

Semalam balik jer dari keje ..singgah umah kak mariani...kak mar ni satu opis dengan aku..dan pandai wat kek...x macam aku kalo wat kek asyik bantat jer...mau x bantat.....kejap2 nk tgk... kejap nak tgk....ader kot kat 14 kali aku g bukak oven tu nk check kek dah masak ker belum.....

So ni la keknyer....marble biasa jer...tp sgt gebu..manis pun ngam2 jer...saper nk order sila bgtau saya...tiba2 jd ejen tak bertauliah...

Saper nk rasa sila la dtg ker rumah.....

Aku ni minat gak wat kek tp hubby aku x makan kek...kalo mkan pun lepas kena paksa..tu yg aku malas tu

hihihihi...ayat cover line biasela...padahal malas...



Marble cake...masa ni panas lg yer...merasa la makan cake panas...


Coklat cake...ni free gift...sedapppppp


Jambu..ni pun free gift.....beli satu percuma bagai2 yer..untung beli dgn kak mar ni


Pagi ni ...pagi2 pun dah belasah cake.....siap letak aiskrim kat atas...sedappppp.....saper kata kat Secret resepi jer boleh buat cam tu......A&W float pun aku wat sendiri...beli la A&W softdrink..pastu beli ais cream vanilla...belila yg mahal sket...baru sedappppp.....

Saper nk float...gelas besar RM 2 jer kat umah saya...x percaya...tgk entry laksa...

Ader pics kat situ


No comments: