Friday, April 16, 2010

My BB

Tajuk adalah gempak.....haha

Okeh ari sesi kita berkenalan yer

Ni la peneman aku ker mana sajer aku pg......dulula kalo masa belum kawin...tp dah kawin ni hp rosak 4 minggu pun x heran......off lg ader..kan nieta kan....

Call pun takat 2 3 saat jer...lg la SMS....haram...muahahahaha

Owh ni namanyer sesi berjimat cermat...kalo korang x percaya tgk la korang pas kawin nt...

Aku dulu masa bercinta...wahhh..hp x lepas kat tgn..masuk bilik air pun bawak....tak tau aper motif....kalo msg pun...dah tentula lepas ko mandi baru reply kan...x kan nk reply tgh2 mandi....masuk air la hp....tp nkkkkkk jugak bawak...maklumla masa bercinta...


Sekrg..laki call 14 kali pun belum tentu angkat..sbb dok silent jer manjang.....kalo dulu sebesar2 loudspeaker tu aku pilih....

Eh ader gak aku off hp masa bercinta..masa tgh merajuk....tp sekrg aku off 1 bulan pun belum tentu laki aku pujuk..wakakaka

Kalo dulu...eh ni citer pasal prepaid eh..maklum la i x kayo....huhuhu....seminggu ader kot 50 hennget aku dok top up....Sekarang 50 hennget sebulan belum tentu habis....muahahahaah

Adakah tu bermaksud aku x syg laki aku...sayangla wei...x angkat tu sbb tgh masak nk bg dia makan.....tgh basuh bj....yg dah menimbun tu....dok cuci habuk.....kalo dulu mana ader commitment..sewa pun bilik jer...sekrg ni empat2 bilik nk kena cuci.....

Dulu makan maggie pun lepas ...tp sekrg nk masak bagai2.....

Eh aper aku melalut ni....bukan topik aku hp ker..

Biasala dah kawin kuasa bebelan tu kuat sket...tu tak masuk high pitching....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ni hp sekrgla....legasy hp aku start dgn 3200 eh ker aper nokia yg lama tu....ni citer thn 98 yer


4 comments:

Anonymous said...

betul tu...time bercinta semenya indah belaka...ehhe..sama cam aku..tengah tido pun boleh jwb call..eheh...cinta punya pasal

Mrs.Izi said...

hahahaha...tul tu...lepas kawin jgn harap lerrrr....tdo lg penting....dulu time malamla nk g merewang..sekrg lepas dinner dok bersadaila depan tv...jgn harap nk ker uptown bagai....unless ader bende nk dibeli

Dessert Queen said...

Uh..aku?Kawen ke tak..still 250++ bil aku..almaklum bekerja dari umah..hp tu la sumber rezeki cum opis aku..huwaaaa...

Mrs.Izi said...

ok tu nora...cost nk pg balik keje dah tak der....la ko income coklat masyukkk x perr