Thursday, April 15, 2010

LRT down AGAINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Ni memang nk marah ni.....sbb tu tulisan besar dan kaler merah...

Dalam sebulan beraper kali ntah putra ni dok down

Pastu down plak time org blk or pg keje...bayangkan sebesar2 klcc tu...beramai ramai staff kat dalam tu...sekali down...sgtla seksa.....tolongla wat sesuatu......

So otw ker LRT....budak opis sebelah cakap lrt down.....katanyer 1 jam...tp dia dah tunggu sejam setengah..x gak ok2....

So tgh2 blur ni....ikut org naik atas..

Sampai atas (maksud aku lobby klcc la) blur lg...aper aku nk buat nie...huhuhuh....tgk ader yg naik bas ader yg tunggu teksi.....bas???????????alamak bas aper aku nk ambik....x reti...uwaaaaaaa...teksi lak panjang berjela org tgh beratur....call hubby kat klia plak anot kawan dia......waaaaaaa cam ner aku ni

Keter park kat damai jer.... tp cam ne aku nk pi sana.....jalan kaki?????ohhh tidakkkkk.....kang x sampai kat keter aku dah kena kerat 14 tgh2 jalan tu....x berani....

X per....kita tunngu teksi...lambat pun x per...asal selamat.......dkt 1 jam okey....br aku dapat teksi...harunyerrrrr....

Dah sampai kat keter.....OMG OMG OMG

Guess what
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kunci tertinggal dalam keter.....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku penat ni...kena tunngu hubby la ni

Nasib umah kakak ipar aku kat situ...means aku tinggal keter kat umah dialaaa.......so melepekla kat umah dia

At last barula laki aku sampai dgn bwk kunci.....fuhhhhhh lega

Erk aku rasa aku dapat petandala

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Apakah aku akan dapat keter baru......ishhh...ni tanda2 yg terang lg nyata........aminnnnnn.....





No comments: