Saturday, April 24, 2010

Org tua yg $%^&^%$$%^

Aku paling menyampah dengan org tua yg mulut cabul

Ko tu dah tua jalan pun dah x larat....mulut tu sila diam..kalo species cam ni nk kena anto ke rumah org tua pun aku x heran

Ko jgn nk compare aku dgn ko.....ko tu tua....of coursela pakai bj kurung....masa muda ko pakai baju kurung gak ker g mana2....

Aku muda....mestila aku nk pakai aper yg aku suka...bukan aku bogel pun.....still tutup aurat....

Kalo nk tegur pun...sila ingat sket ko zaman muda cam ner......aku rasa lg teruk kot dari aku...muahahahahaha

Anyway t-shirt yg aku pakai ni rege RM49.90 yer(camla mahal sangatkan...hihihihi)......bukan RM10....yg RM10 tu yg org pakai kat rumah....yg ni mahal....lg mahalllllllllllllll dari bj kurung ko tu.......ni br baju.....x masuk seluar aku pakai lg okeh??????

Wahai org tua....sila jgn compare hidup aku dgn ko yer.....aku ader duit...suka ati aku la nk pg mana pun...oversea ker.....inthesea ker.....ko tu memang la niat nk pg umrah(tp x der duit x pg)...aku pun nk pg jugak...tp aku muda lg.....x semestinyer bila aku g jalan2 aku x der niat nk g umrah....holiday tu membazir ker....kot yer pun membazir...aku mintak duit ko ker.....ermmm lain la ko tu...dah tua pun x pernah jejak kaki g oversea(ala indon,singapore,thailand tu kira oeverseakan)so dengki dgn aku kot

Erk aku x cakap pasal mak aku yer...ni pasal org tua #$%$##$$

Kalo nk kita kena hormat sila hormat org lain yer.......x semestinyer bila kita tua..kita boleh ckp aper jer yg kita suka......taula ko tu x sekolah...tp x kan kurang di ajar sgt kot....nk aku ajarkan ker....laki saya ni keje dia memang ajajr org...nt saya bukak kelas khas yer....ni dah category stock kelas lastttt sekali nih......

Aku marah ni okey



2 comments:

Nieta Shairi said...

perghhhh!! marah giler! sape orang tua tu kak?

Mrs.Izi said...

org tua x sekolah..haha....nt akak citer