Saturday, April 10, 2010

Kedah Vs Negeri Sembilan

erkkkkk x der kaitan pun dgn aku

Tp disebabkan lakiku Kedah...so aku sokongla kedah...x kan nk sokong yg x der kene mengena langsung kan.....

Aku rasa 2-1 kot...kedah 2 nogori 1......muahahaha...aku taram jer...ntah2 kedah dah kalah sekarg nie....
bukan aku tgk tv pun....

tunggu jerla laki aku update sat lg...

Bang kalo kedah menang saya dapat handbeg eh lagi 1....

Tak kan x der ganjaran...saya dah jd peminat kedah ni....dah tambah dah sorang...

Kalo x dapat handbeg...wallet pun x per....siann saya pakai wallet LV....muahahahaha

X agak2 pakai LV....sila sedar diri...kalo aku ni pakai LV ori pun x der org yg percaya....lain la aku gaya Datin....Kalo gaya vogue..pakai pasar mlm pun org ingat ori....

Mulai hari ni saya nk bertukar jd vogue...nt beli pasar mlm org ingat ori...muahahaahha

So tuk keselamatan aku nk ikut nieta..beli wallet guess...walau pun x ori...tp org sangka ori....muahahahahaha

No comments: