Sunday, April 11, 2010

Activiti di hari ahad

          Cam biasa pagi2 bgn basuh baju lipat baju...n angkat baju

Pastu makan kat kedai bawah rumah.....

Pastu ker tesco Extra beli barang opis.....

Pastu singgah ker J-co donut....eh x pasti la nama dia tul ker tak...sbb nak beli donut yg perisa durian tu....

Ummmmmmm sedappppppppppppppppppppppppppppppp

rugi aku beli 1 jer...kalo aku tau sedap...aku x ambik perisa lain yg merepek2 tu....

Rasa durian dia sgttttt ketara.....wah tiba2 jd skema...muahahahah

Yg lain2 manis sgt la....

Tp pesal air tea o ice dia....nama kat menu apple tea ker tea apple...tp rasa cam teh gak....pesal x taruk gula.....cam no aku nk letak gula kalo dah letak ice......mana gula tu nk cair...cam bongok jer...dah la x sedia gula cair....

kalo kat J-CO Tesco Puchong..even dia tak taruk gula..tp dia ader sedia gula cair...so ko leh tuang jer.....

PS:SORRY TD AKU HILANG INGATAN....DONUT YG DIMAKSUDKAN ADALAH BIG APPLE YER.....BUKAN J CO....



No comments: