Wednesday, April 14, 2010

Dinner@Pha Pha Part11

Semalam internet cam hampeh....so hari ni la baru dapat update picsnyer.....

Tempat ni namanyer sila tgk entry sebelum ni..malas nk ulang



Milk shake coklat...sedap tp yg herannyer.....dahla bendalah ni belnded..pastu letak lg ais ketul....feeling kat kutub utara aku kejap.....lain kali blended jerla...x yah la letak kiub ais lg....

Tom yam...isi byk..tp kuah x sedap..cam terlebih rempah ker aper.....tp...yg best dia ader api kat bawah....cam steamboat....hihihihi..cam la korang x pernah makan kan....

Paprik ayam...yg ni sedapppppppppppppp

Yg ni nasi goreng seafood.....segala hasil laut ader kat dalam ni.....bila mkan ni teringat kat mertua  aku...ni cerita dah berper minngu lepas la...adik ipar aku order nasi goreng seafood....bila sampai jer kat atas meja...mak mertua aku dok godek2 nasi dia...tau tak mak mertua aku cari aper...dia cari

.
.
.
.
.
.
.
..
.
SIPUTTTTT

muahahahahah...lawak gila...kitaorg gelak sampai bergegar restoren tue.....


Ni tukanh makan...yg tukang makan sorang lg pemalu yer...

No comments: