Friday, April 16, 2010

Dinner

alkisahnyer td aku breakfast lambat....so dinner pun lambatla...sbb kenyang lg.....KENYANG??????ERKKKKK dalam kata sebenar saya malas nk ker food court

So dalam kul 5.00 cam tu rasa lapar la plaks...tiba2 rasa cam nk makan sup tulang.....erkk berangan jerla keje kat klcc nk mkn sup tulang kan

So teringatla bendalah ni...kat fourt court tingkat .....naik esculator belah kanan...ala yg belah org jual nasi ayam tu....nama kedai aku x koser nak hafal.....Nama menu pun tak hafal...main tunjuk2 jer....ader number korang pilih jer nk number beraper.....ader sijil halal....

Dulu aku banned jap kedai ni..sbb indon yg menjual tu cam poyo..tp lalu td dia x der..so kita belasah la....mee sup ni.....ni nama pemberian aku k....jgn g kedai ni ko ckp nk mee sup lak...konpom x der



nila....yg dalam plastik tu kuah sup...pastu dia ader kasi dumpling 2 ketul...maaf ler kalo nama silap...aku nama2 makanan kat klcc ni x hafal....maklumle biasa lebih sudu dari kuah...maksudnyer..namer jer sodap tp bila makan ermmmmmm sendiri mau tryla....



Ader sayur+Ayam+Mee..pastu ader sos cam kaler coklat..ala cam sos tiram...pastu curahla sup tu kat dalam...make sure makan masa panas kalo x ...x sedap...


No comments: