Friday, April 23, 2010

Tag from Anne-kawan nieta...

Tadi dok godek2 baca follower blog..jumperla tag ni....so cam minat lak nak buat...jomssss

5 things found in my bag:


1-wallet
Ni dah pastila.....x kang g keje x bawak wallet..mau minum air paip...hihi

2-handphone
Ni pun biasa aderla...unless tertinngal kat umah...

3-Camera
Ni lengkap punyer set eh..dgn usb cable...spare battery n kdg2 charger dia pun aku bawak

4-Alat solek
Ni complete set..padahal leh kira dgn jari la beraper kali aku pakai..dari bedak lipstik....samapila eyeliner...wakakaka padahal eyeliner tu nk pakai pun reti...x pasti la aper motip aku beli n bawak ker hulu hilir

5-Kunci
Kunci kete umah opis...access card...semuala....


5 things found in my wallet

1-IC
Ni dah tentula...gila x bawak...kang x pasal masuk lokap

2-Duit
Ni la penting.....kalo x der duit...x yah wallet pun x per....

3-ATM Card
Penting nie.....x der ni boleh sesak nafas aku

4-Membership Card
Ohhh....kad2 ni memang menyemakkan wallet aku...jusco card ader..sogo der..ariani ader...seng heng ader..dari yg glamer2 samapi la ker mydin pun ader okeh...padahal g mydin leh kira dgn jari jer beraper kali pg....yg kedai 5 hennget tu pun aku ader mebership kad...

5-Credit Card
Korang x yah imaginela credit limit aku belas2 ribu bagai....card ni adalah belas ehsan dari suami jer....supplementary ok...dah tua2 ni aku ader supplementary jer...huhuhu....credit limit lak adalah 3K jer...adoi....punyer byk credit limit bank kasi...laki aku kasi 3 k jer limit kat aku...tu pun dok remind jer selalu....jgn guna...jgn guna....memang aku x guna pun.....baikkan aku.....


5 favourite things in my room

1-Set bilik tidur
Katil tilam..meja solek...walaupun x bersolek.wardrobe...selimut bantal sumerla....

2-kipas
Tak ader ni mati kepanasan la.....ader gak yg tdo dalalm bilik air kang

3-Aircond
Ni pun penting gak...kalo2 betul2 panas br guna...x mo addicted..x elok tuk kesihatan

4-Computer
Dalam bilik kitaorg pakai desktop...kat hall pakai lap top.....so ni kira penting gak....pastu mestila complete dgn internet....

5-Air terjun kecik
Aku tak tau namala...yg keluar air tu.....aku x la minat...cam bising jer nk tdo..tp laki aku sker sbb ader bunyi air....

6-Perfume bilik
Yer...aku tau dah lebih...tp ni penting..kena masukkan gak...penting bendalah ni...baru wangi


5 things I've always wanted

1-Jadi jutawan
So semua benda aku nk aku dapat.....

2-Travelling
Semua tempatla.....syoknyerrrrr


3-Happy family

4-Tak yah keje...
nk dok umah jer..sambil shopping online

5-Ramai kawan
Ni kawan yg boleh diharapla....kalo masa senang jer ader baik x yah


5 things I'm currently into



1- Blogging...fb...ym

2-Makan2 minum

3-Setle hutang online

4-surfing
Cari info pasal universal studios singapore for our next vacation next month

5-Membebel kat hubby...wakakakakak




No comments: