Monday, April 26, 2010

Pagi ker ptg

So hari ni aku nak tunjukkan makan2 yg dah masuk dalam perut...dari pagi...sampaila sekrg....erkkk latest dalam 5 mint lepas.....

Sambil tu nk tunjukkan kat korang betaper mencekik darahnyer tokey2 makanan kat sini....

Okeh....ni makanan pagi td

Beli kat roti boy


Tuna sandwich

Ni tak tau namala..dalam dia ader slice ayam

Rege
Sandwich RM1.80+roti ayam tu RM2.00(kalo x silap)....so dah 3.80

ni kalo tak breakfast kat la cucur...tu lagi mencekik darah.....breakfast jer dah mencekik kat sepuluh hengget

Ni lunch......RM9.00 hengget....nasi dan daging jer.....nasib aku x makan sayur.....mahal nak ma*pus
+Milo ais LA CUCUR RM4.00.
Total dah 13.00


Ni dinner...SR RM6.85



Kepada yg bertanyer kenaper saya makan nasi sekali jer...sbbb

Aku breakfast dah kul 11.30

So makan nasi kul 4 cam tu....so still kenyang

Erk kalo nk ikut kan sejarah..yg biasernyer x pernah fail......sebelum kul 12.00...biasa akan ader lg satu hidangan.....erkkk..erkk...yg berbentuk nasi....

Sbb tu la saya membesar dgn jayanyer......

So kesimpulannyer.....kalo keja kat sini tak habis 20 hengget sehari untuk makan.....aku sgt tabikkkkkk

No comments: