Tuesday, April 20, 2010

Wow

Pertama sekali saya nk mengucapkan terima kasih banyak2...terutama buat hubby saya yg telah tolong menginstallkan application untuk saya mengedit pics...huhu...nama application x dapat di pastikan..kepada yg bertanyer...nt saya update yer...
ni la jadiknyer kalo buta IT..semua laki aku tolong buatkan..keja aku cuma mengodek jer..tu pun terhegeh2.....hihi

owh sunnguh syiokkkkk okeh mengedit gambor...which is memang aku punyer minat....erk selain mengumpat.....mengumpat tu tetap juara..

So ari ni....dahla keje dgn kak mar so...activiti mengumpat menjadi sgt actif....dari pregnant kepada la pasal hospital2.....pastu dah penat borak....try2 lak bendalah ni.....so activiti berblogging jatuhla ke tempat yg ker 20 wakakakaka.....

Pandai tak saya..pandai tak...cakap la pandai pleaseeeeee





Motif picture dihitam putihkan sbb muka berminyak kilat2.....so kaler hitam ni amat membantu.....


Watak utama kat sini..adalah diri sendiri sbb tu pics suami hitam putihkan....

No comments: