Thursday, April 15, 2010

cessss

Td lepas makan borak2 dgn hubby

Aku:Bang td kan terlupa kunci kan dalam keter

Hubby:Haah...why?

Aku:Tu ader petanda tau

Hubby :Petanda aper plak ni...ader2 jer

Aku:Bulan 8 annivesary kan.....petanda nk dapat keter baru kot (byk cantik muka aku...ingat laki aku jutawan ker..muahahaha...lum cuba lum tau)

Hubby:Takla...ader petanda lg besar dari tu

Aku:Aper..aper ..aper..penuh excited ni.....dari baring sanggup bgn ngadap muka dia

Hubby:Petanda yg awak tu dah expired....hilang ingatannnn

Aku:Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......gurau kasar nampak.....muahahahahah

So impian nk kereta baru adalah gagal.....x per bulan lapan ader 4 bulan lg.....akan diusahakan.....doakan aku yer...amin......

PS:Rita...keta kat UK murah kan...hadiahkan aku sebijik sempena annivesary aku?muahahahaha



No comments: