Thursday, April 29, 2010

Seharian bersama ikin

Tajuk mesti gempak

Meh aku citer sketla pasal ikin ni..

Dia ni kawan lama aku since keje kat astro....dah dalam 8 thn la kawan dgn dia ni...lama gak kan...

So sejak dia bergelar Puan Ekin...hehe....sebagai isteri mithali...dia nk balik johor...husband dia keje kat sana...

so ni kiranyer..outing last aku dgn dia la.....uwaaaaa...aku kehilangan kawan gosip,kawan shopping,kawan warehouse sale,kawan makan2...huhu...sedihnyerrrr

So tempat2 mula2 kami pg..kat Anngerik Mall.....erm..sesat x yah citerla.....semua lorong kilang masuk...kot depan kilang...belakang kilang....masuk ulu punyer tpt pun ader(batu 3)....

Padahal selalu jer g dgn hubby.....tp bila g dgn ekin...cam nerla leh sesat...nampak sgt masa laki aku drive..keje aku membuta jer.....

At last sampai la ke anggerik mall???jgn tanyer aku pesal g sana...tanyer ekin.....dia yg ader projek besar2an kat sana

Mula2 sampai ambik pics dulu...nt la upload...ni malas nk tunggu...mau 15 min kot kalo nk upload pics nie....

Tp pics tulisan anggerik mall jer.....aku teringin gak nk ambik pics kat depan2 tu...tp ekin ni malu lak.....aku malu gak..kang org ingat aku dr ceruk mana br samapi kl...hihihihi

Masuk2 jer...ader budak ni nk bg survey form kat aku dgn ikin...

Tp yg hairan bin ajaibnyer...dengan ramahnyer dia boleh lak tanyer soalan cepu emas kat kitaorg...

(budak ni ader dalam umur 18 kot)

Akak ni (akak tu dah best dengar) dtg hanta anak interview ker

Aku:Takla..sajer jalan2...

Masa ni x perasan lg...oooo rupernyer ader interview tuk budak2 lpeas spm....untuk ker matriks ker aper aku tak tau....

Masa ni baru terfikir

OMG

Dia tanyer kita anto anak kin.....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

\Cepat2...aku nk g wat plastik surgery sekrang gak....

TIDAKKKKKKKKK

Dalam risau2 tu abis gak nasi sepinggan kat food court....

Pastu g warehouse sale lak....

Kesimpulannyer...saper nk beli handbegla leh la....sbb tu jer yg menarik...yg lain2 x best....aku yg nk mencari wallet pun x berselera....

Ader satu berkenan tp jename tracy star....ala....malu lak nk pakai....jenama aper ni...kalo x silap ni jenama brg yg metro keluarkan...x perla....len kali jer....

So kami keluar dari situ...berlenngang kangkung......sbbnyer...x beli aper2

Tp dari mula sampai ker nak keluar....kami dok risau namapk tua....huhuhuhu...mulala...fikir nk try itu la ini la.....

tu yg mood nk shooping x der...sbb budget nk g tegangkan kulit....muahahahaha

So masa nk g kat parking.....ader sorang minah ni ..umur dalam 26 cam tu kot

ko tau aper dia tanyer
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

adik.....handbeg x leh bawak masuk ker

sila tgk betul2...adik okey adik....muahahahahahahahahahahahaha...

so budget nk g wat surgery muka bolehla beli handbeg.....




2 comments:

ekinashikin said...

wakakakak...fesbuk ada erk...
jgn bg alasan nk lost ctc ke apa..len la klu ko da xnk kwn dgn aku..hahhahahah
ko kena tmbh sikit lg entri ni...mna ko kenal aku...dlm txi sbb nk balik ke rumah dri astro..pastu taxi abis gas..hahahahah

Mrs.Izi said...

hahaha...masa tu..sama2 lepas grad kan.....sib baik astro kasi gak teksi anto kita blk keje....