Wednesday, April 21, 2010

Alhamdulillah

Tadi pagi g beli nasi kat tpt biasa...ala mak cik yg aku cakap murah tula......glamer mak cik tu ader jer citer dia...especially kalo bab makan...

so pg la 3 bungkus nasi...eh bukan aku makan sorang la....kak mar satu ...mak satu......aku satu...pastu tea ais satu.....RM10.50...wahhhhhhhhhhh murah gila wei...mana nak cari rege cam tu.....eh akak dapat discount okeh...RM10.00...regular customer kan...nampak sgt malas masak...

Eh mak cik tu nk pakai pekerja la...next week...bussiness maju......

So pada saper2 yg rasa nk dapat pengalamn keje kedai makan...tolong email saya k.....nt saya rekemenkan...haha...yg pasti kena ader minat masak...kalo minat makan jer cam aku ni bo layan

Sebenarnyer nk citer kes pagi td.....aku ni bangun2 jer tdo...zus zas zus zas...siap2......masuk keta...sekali tu diaaaaaaaa....minyak kuning...pesal semlm x perasan ni......uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Cam ner aku nk redah jem pagi2 dengan minyak kuning......tp nk g isi malassss...biasa laki aku yg isikan...

Call hubby..padahal kalo aku g isi sempat jer....tepon leh lak....g isi konon x sempat....

Aku:bang...minyak habisla..kuning ni

Hubby:boleh tu......nt malam g isi

Aku:Pesal x isi

Hubby:la...mana abg tau minyak hbs..awak x cakap pun..bukan abg yg naik keter tu

Aku:(merajuk)eiii ntah aper2 perempuan ni...minyak keter abis.....pastu kalut pagi2.....n merajuk dgn laki.....wakakakaka

Pastu drive ni tempoh jem..sila2 jalan halang laluan...kangh keter aku mati tgh jln ..semua org g keje lambat nt......bertambah jem jalan tu ha

Eh...aku nampak accident LIVEEEEEEEEEEEEEE ok...depan mata......motor tu dia g langgar belakang keter saga....pastu jatuh tegoleh tgh jln...keter lak laju dari belakang...uissshh ngeri......sgt bahaya....hati2 la kalo bawak motor...sekali kena lenyek.....habisla....dah belakang dia van pregio....

Eh krang x kenal ker van pregio..yg besarrr tu...boleh angkut budak sekolah....byk seat.....

Eh aper aku melalut ni......

Dah .....g wat keje.....


No comments: