Tuesday, April 13, 2010

Budu oh budu


Semlm..selepas balik keje...g ke Chow Kit...sbb nk cari durian..pastu nk cari barabg2 yg nk pos ker kawan aku.....kat rumah dah ader...tp telek stock ikan bilis lak x der..pastu ikan kering pun cam sikit jer.....

Pastu dah siap beli ka chow kit..lupa lak yg budu paket x der.....ari tu dah beli tp laki dah pos kat kawan dia plak kat jepun....so mari kita adakan misi mencari budu.....kat OUG...ader 1 shopping complex kat situ

Cari punyer cari x der yg paket...so aku belasah ambik yg botol...laki aku ckp dia terer bab2 balut botol budu ni.....muahahahah...jgn pecah sudah....

Eh sebelum jumper budu tu kecoh satu shopping complex k....laki aku tanyer satu myamar ni..staff la...

Hubby:u ader jual budu?

M:Ader2....pastu dia mula2 dok keliling rack...ler..aku ingatkan dia tau

PASTU

Dia g belakang....laung2 kat kawan dia...budu ader?sekuat hati lak tu...muahahahaha...aku rasa 1 shopping complex tu tau aku nk beli budu....pastu datang la supervisor dia..memang dia ader kat belakang tu jer pun....

Bz gak dia ni mencari budu...bila cakap x der x per pun..nkkk jugak cari...dia cakap kedai dia semua ader...budu mesti ader.....lasttttttttt sekali jumperla ...rupernyer..letak kat bahagian ikan kering......letakla kat cencaluk..patut aku tgk kat rack tak der

Pastu yg kelakarnyer...dok berkerumun lak nk tgk ruper budu.....laki aku siap explain nk makan mcm mana sumer....muahahahah

Dah..pastu blk...

Nk dijadikan cerita masa tgh kemas barang yg kitaorg beli..tiba2...PANGGGGGGGG

Jatuh.....sila teka aper yg pecah....botol budu......waaaaaaaaaa  dahla susah nk dapat....pastu pecah lak...

RITA....budu ko dah mewangikan satu rumah aku semlm..haha

So sambil2 aku masak laksa...nt next entry aku citer....keje laki aku dok balut botol budu,aku beli 2 botol kat kedai tu yer.....


Ni hasil kotaknyer...

Isi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






Dan

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Dah jgn scroll lg.....yg lain tu surprise.....nt ko tgkla sendiri rita.....kalo aku letak pics semua x derla surprise bila samapi kat umah ko nt....

Tiba2 jeles dgn budu ni...dapat gak ko g UK yerr......jom kita tukar identiti...muahahahahah

4 comments:

rita said...

long....terharu aku nih.....:D

mekasih bebanyak la ko bersusah cari untuk aku

Mrs.Izi said...

ala...x per..bukan selalu pun

ekinashikin said...

glamer budu nih..dah terbang sana sini..yg pecah tu xde rezki arrr nk terbang...hehhehe

Mrs.Izi said...

yg pecah tu aku dah kebumikan....haha