Friday, April 23, 2010

Jalan TAR

Kring kring......bunyi tepon daaaa...rupernyer my sister in law

Aku:Hello kak da

Kak da:Hello na....esok nk ajak g jalan TAR...kak da cuti ari ni...(aper motif dia cakap dia cuti x dapat dipastikan....muahahahah...x der kaitan pun dgn jalan TAR)

Aku:Ye ker...nina pun cuti (dgn gaya berlagak...hihihi)...kita g ari ni nak....esok org ramai...ari ni boleh tenang2 sket

Kak Da:Orait..kita g dalam kul 3 k...

Aku:Okey kak

Benornyer...yg beria nk g jalan TAR tu mak mertua aku....yg menemannyer kakak ipar aku...tp dia kalo nk g mana2 mesti ajak aku....so berdondongla ker jalan TAR ari ni......

Tak larat aku n g esok...dah la sabtu ..ramai org...dengan panasnyer...baik g ari ni.....

Mak oh mak...pesal la mak request jalan TAR..request la IKEA...sedap sket menantu mak ni dengar...huhuhuhu

Tp nk wat camno...ikut jerla....kang org tua tu kecik ati...x pasal2 berdosa......





No comments: