Tuesday, April 27, 2010

Tounch&Go

Saper2 yg selalu guna touch n go masa naik lrt mesti selalu facing this problem aku rasa.....

Pagi tadi......nk enter masuk jer...touch card....tak terbukak...pesal lak ni....x kan problem yg sama berulang kali

Aku:Check my card please..tak boleh masuk

Budak counter:Oh...akak kena bayar Rm1.60 ni.... semlm... duit x tolak

Aku:Pesal lak duit tak tolak...semlm masa touch.... terbuka jer entrance tu...

Budak:Tak tolak ni...lain kali akak kena check masa keluar

Aku:#$%^%&..x kan tiap kali keluar masuk aku nk jengah beraper balance...tu system korang yg problem...settlekan la...x kan aku lak yg nk kena monitor duit tolak ker tak....

Kalo dah dah touch...pastu gate tu terbukak..mesti la aku assume duit tak tolak

Cam #####%^&*+_)((***@@@@

X kan la seminngu dalam 3/4 kali nk facing the same problem.....ni la company kalo dapat kat melayu...








No comments: