Monday, April 19, 2010

specices mak bapak yg aku x suker

Species wat anak pandai jaga anak x pandai.......ni satu kepantangan bg aku.......

Cerita dia cam ni......tgh hangin nie....

Aderla sedara laki aku datang umah...fine....aku ok jer kalo org dtg umah.....

pastu bawak lak anak kecik sorang...di ulang SORANGGGGGGGGGGGGGGGG jer.....tu pun x reti2 nk jaga.....

So watla air kopi...ni tetamu tu yg mintak bukan aku yer yg offer.....xkan nk offer air kopi kat org dtg umah lak kan....

So masuk2 jer anak dia dah nakal semacam...panjat sana sini......bukak firdge.....eh ko ni mak bapak jenis aper ha.....anak bukak fridge korang boleh gelak........its not funny...biadap tu org panngil.....nampak sgt x reti bahasa.....

So aku angkatla kek dgn air kopi....dgn milo ais..kot2 ader yg nk minum air sejuk kan.....

Mula2 budak ni makan kek...so dah berterabur satu rumah....ok x per..tu aku leh sapu.....

Mak pak lak type yg bodoh.....memang bodoh..kalo x bodoh x mcm tu.....boleh jer diam x larang langsung...

Budak tu ko ajarla dari kecik kalo semua boleh....x heran nt anak ko besar jd perompak bersiri....ni dok gelak jer...aper anak buat pun gelak....

Pastu elok2 minum air milo....kat meja makan....ehhhhh g ambik air kopi lak bawah g depan tv......

Dining hall aku carpetnyeer putih okkkkkkkk...ko tak phm2 ker......tgk species anak ko tu..aku dah leh agak....dia boleh tumpahkan bila2 masa......

Eh......x larang yer.....kang dia ni kalo sejam lg dok umah aku ader gak yg aku halau dgn parang nie.....

BANGANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Yer...seperti yg di jangka...air kopi yg kaler hitam tu tumpah kat carpet putih haku.......masa ni aku rasa cam nk g lempang mak dia....x kan lempang budak tu kot....dia bukan tau aper...lempang maknyer la yg x reti jaga anak


So selepas tetamu balik....hubby n mak mertua yg dah tau perangai aku mengofferkan diri beli carpet baru...

Baik korang phm......sebelum aku campak semua org kat bawah bangunan

So sila jgn kecik ati masa housewarming nt....aku xkan sesekali ajak family yg x beraper nk sekolah ni...neverrrrrrrrrr




4 comments:

Nieta Shairi said...

jgn kate akak, klu sy pon PANAS! mmg bodoh. cube bygkan klu anak org lain wat perangai masa akt rumah dia. bodoh giler. mak bpaka yg bangang. buat anak je reti, ajar anak x reti. ish! geram. hahaha

Mrs.Izi said...

tu la..hahaha...rasa cam nak mandikan anak beranak dengan air kopi td....tak ader ethic bertandang ker rumah org langsung....balik kg hubby nt...satu kg la akak jaja citer nie..hehehe

Rita said...

moral of the story....carpet biar kaler itam ke chocolate ke...hahahhahah putih ...cam mat salleh dah tuh!!! kat sini pun kaler2 dia gitu gak la eh...tak pun kita angkat itu carpet bila orang datang ...hahhahahhaha letak tikar mengkuang gitu....:P

Mrs.Izi said...

rita idea ko...kita angkat carpet bila guest datang tu bestla....kalo guest yg ader anak kecik la kan...