Saturday, April 17, 2010

Borubudur

Td ader chat dgn kawan aku nora.....kawan masa kat UIA dulu....dia baru balik dari indon gak....cuba korang baca aper reply dia kat aku


Ok Zarina...


Flight dia depend la ko dapat apa...sebab masa mula2 aku dapat Air Asia Promo RM80 je return.Tapi terpaksa burnt so aku gi MAS.Masa tu ada promo gak so RM195 return.


Ground dia aku amik ngan Duta Garden RM385 tu belum plus tax..dah campur tax dalam RM415 sorang untuk ground.Package dia ko boleh tengok kat link Duta Garden hotel yang kat bawah ni.


Overall total sumer untuk flight/hotel/transport/enterance fee/makan/airport tax [100kRp]=RM700++ tapi kalau ko dapat flight murah lagi lagi murah la.Kalau aku gi ngan AIrasia tu adala dlm 500++ je.


Service by the hotel sangat2 superb.Tapi breakfast dia biasa jeala sebab bukan 5 star.Tapi overall bagi aku sangat2 selesa.
www.dutagardenhotel.com


Ya Allah.....murahnyerrrrrrrrrrrrrrr....salute tul aku dgn dia....bygkan RM700 dia boleh g macam2 tempat.....

So aku rasa nk buat pertukaran plan la......universal studios tu aku nak g bila dia dah lama sket......pastu birthday hubby kita ker borubudur.....aper2 tunggu approval bos besar....eh..annivesary bulan 8...location mana lak ni.....pening kepala ni....


Tp rasanyer kalo g singapore sure x cukup tu 700 sorang.....g langkawi pun dah cecah ribu2 ....erk....tu dah campur shopping la.....baik aku g oversea....muahahaha...indon pun indon la...yg penting save budget....


No comments: