Saturday, April 10, 2010

Annivesarry

First year annivesary....
kat pulau2 kat trg....pulau redang..perhentian....last tasek kenyir 1 week AL...eh 9 daysla..campur saturday sunday ....eh ko ni celebrate annivesary ker nk honeymoon...muahahaha


2nd year Annivesary
Kali ni tour belah utara lak....Langkawi,kedah,penang,perlis...ni pun lama gak cuti....dalam seminggu gak

Corphone Penang...hotel ni kat Batu Feringgi

Langkawi....ni kat jalan ker makam mahsuri

Copthorne penang


Third Annivesary

Kat Cameron jer...sbb masa ni rasanyer x dapat cuti..tp seminggu lepas tu ke Johor & Singapore...wat part 11..



Kami laki bini sangat suka berjalan2 sambil menghabiskan duit... makan2...shopping.....shopping tu aku jer laki aku ok sket......

Aku suka tempat yg sejuk2 n berbukit bukau..yg ader bunga  dan paling penting tpt yg boleh beli barang...cam cameron..bandung...genting....tp laki aku suka pulau..beach...so biasanyer..gilir2 la....kalo bulan ni dah ker tempat sejuk....lepas tu ke pantai plak.....

So bulan 6 ni kita ker universal studios singapore....

Annivesary yg ke4 bulan august ni belum confirm lg nk ke mana.....laki aku nk ker krabi atau sipadan....aku x kisah....
tp kalo dapat ke bandung lg best kan...uwaaaa...sure x lepas nie....

Kalo laki aku wat kuasa veto...g sipadan..aper aku leh shopping ek...mutiara kan?????mutiara pun mutiara la..asal ader tpt aku leh cuci mata...



No comments: