Wednesday, July 7, 2010

x rugi pun

Ader yg bertanyer....erk sebenarnyer bg statement

"kenaper membazir renovate rumah tu..kan duduk kejap jer?"(ni statement dari sedara hubby yer..dgn nada x puas hati lak tu)kalo kawan2 aku x perla jugak...ni jumpe pun sekali sekala ader hati nk advised2....cam la dia tu bagus sgt....dalam erti kata lain....sebijik rumah pun tarak....

ermmmm...belum sampai tahap membazir kot....sbb lepas pindah nt pun rumah tu tetap rumah aku....(ko ada???)

Kalo org lain duduk pun byr sewakan????kalo aku jual pun leh charge extra sbb dah renovate

So pejam mata kira aku wat investment.

Bagi aku x membazir...selagi x melebih2....kalo org lain rasa membazir ..terpulang....erkk aku mintak duit ko ker????

Anyway TQ atas keperihatinan anda...

Kang tak renovate ader lak soalan cam kat bawah ni

Kosong jer umah ko ni....x der budget ker????

Ermmmm...pesal eh..sbb dgn dia ni aku rasa nk marah jer

Sbb dia selalu tanyer soalan

Bila nk ader anak ni?kawin dah lama?

So aku dah set dalam mind x sker dia...hahahaha

Ermmmmm.....x perla nk wat cam ne...baik x der anak dari ader anak tp x reti ajar anak....
anak diala yg telah menumpahkan kopi kat carpet putihku....ader entry khas gitu tuk dia....nt aku paste link....


No comments: