Thursday, July 15, 2010

Paris hilton handbeg

Semalam kat KLCC ader fire evacuation...so semua kedai n opis tutup 1 jam...kena berkumpul kat assembly area....

aper barang berkumpul tgh panas....x syok..baik2 kita pusing2 wat window shopping...tp dari luar cermin la....yo la kedai tutup cam ner nak masuk....boleh tengok dari luar jer

so tup2....aku jatuh chenta dgn paris hilton hanbeg x kan aku nk cakap aku g berkenan kat LV lak...yg tu setakat berkanan la...pastu telan air liur haha....kaler hitam....(tp aku ni tgh cari kaler hijau n oren nk match dgn baju raya...erm xper2...itam pun boleh jer)...

ita....free ker ari ni..jom le..kita shopping ..isetan ader sale ni...semalam kak m*s beli tshirt kiko anak dia RM16.90 jer..murah gila kan

Pastu..dah pusing2 penat....ajak kak m*s g mkn kat avenue K...fuhhh..best mee kari dia....x muak sgt...

Dah kenyang....so blk balik opis sambung gosip....

Aperla korang g duduk tgh panas kat assembly area tu...baik la g window shopping n mkn2 cam aku...so lunch time boleh tdo..sbb dah kenyang...

Pija/Leeya..senin or selasa depan akak(akak ni tuk leeya...bukan tuk pija hik hik) ader kat HQ..lunch sama yer


No comments: