Tuesday, July 20, 2010

TQ Dear

Tet tet...SMS masuk (skema gila)

Tengok SMS dari kak chik (mak nana)

Kak cik:Nina...nk yg mana satu ni..

Aku:aper dia kak chik (blur aku tiba2 tanyer aku nk yg mana)

Kak Chik:Izi suruh kak chik beli..tp dok tau nk pilih hok mana ni...kak chik ambik gambo jer dulu

Aku:Aper dia kak chik...beli aper

Kak chik:Kak cik MMS ..tgk deh...pilih hok mana

Aku:Ok...(aku imagine set conforter..sbb biasa kak chik memang tukang beli set comforter)

Sekali tu



Pics 1

Pics2

Pics 3

Pics 4

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...barang kemas.....nk semua bley???????

Kesian laki aku nk wat surprisela konon ...tp kantoi...muahahahahahaha

Pastu sms kak chik lagi

Aku:Ok..dah received....wahhh cantik2 arrr

Kak chik:Nk emas merah(gold) ker emas putih(white gold) ni

Aku:Emas merahla kak chik (nt senang nk gadai..wakakakaka...aku memang biasa wat collection emas merah..erm.. emas putih kalo nk jual x der value..aderla jugak aku beli tapi x byk..asal ader jer)..yg telus kepala tau(means boleh masuk kot kepala..x yah bukak cangkuk)

K chik:okey..esok suruh abg chik buat ( Laki dia ader kedai emas..jeles..huhu)

Aku:Kak chik TQ sbb pecahkan rahsia..hahahaha..nina dok tau pun izi nk bagi rantai

K Chik:hahahaha..ye ker...adohla..mati doh kak chik..jangan goyat ko dia deh

Aku:Yerla (hahahaha...ok..saya x bgtau n berjanji wat bodoh jer samapi la rantai tu samapi kat saya)

Ari ni 20/7....poser 11/8....so of kosla..blk kg sambut poser...oh..dah x lama..lalalalalalala

Eh..ni adiah sempana aper..hadiah raya ker???ohhh luper..ari tu aku shopping raya online..mesti laki aku rasa bersalah kot...aper2 pun tunggu tuan pemberi hadiah bgtau.

Saya sayanggggggggggg Kak chik(sbb bocorkan rahsia..haha)

2 comments:

fiza said...

aku suka pic no.3...cantik....

Mrs.Izi said...

pandai ko..aku pilih yg number 3 tu la...sbb 1 n 2 tu dah mcm patern yg aku ader...yg 4 tu cam halus sket...kekeke..nk yg besor ajer...