Friday, July 23, 2010

Hari yg bzzzzzzzz

Hari ni hari yg bzzzzzzzzzzzz(bz la sgt kan)

Pagi2...ader meeting with KLCC management

11-12.30

Muntah darah kebosanan aku

Kalo nk tgk dgn saper aku bermeeting nt aku tunjuk gambo k...skema gilaaaaaaaa semua org...bluwekk

Pastu blk opis sat....kul 1 keluar dgn my BFF ita..g KLCC convention centre..g tengok home furnishing fair

Puas meronda...keliling pusing...jumper sofa idaman hati...yg dok cari tp x jumper2...so esok or lusa g tempahla....aper lg....

Dok pusing dalam tu sampai kat kul 3....eh..kalo jogging..ader jer sakit kan..sakit lututla..sakit kakila...pusing dalam tu boleh plak.....

So...blk opis pun dah 3 lebih....lapor la plak

So g kat kelantan delight....makan nasi kerabu

Itaaa...aku dah jumper gerai best br bukak level 4...next week kita g k..lunch


Eh beraper jam jer aku dok opis ni..aku ni keje ker tak????





No comments: