Sunday, July 18, 2010

New carpet

Semalam berjaya merembat carpet ni untuk rumah baru..tp x pasti lg nk letak kat mana..mungkin kat bilik TV...

Owh saya serik membeli carpet putih lepas kejadian "tutttt"

tp kenala beli jugak...takan nk tgk tv pakai tikar sarawak....sakit belakang daaaa
(yerla tgk tv dari pagi sampai ptg mau x lenguh..hihihihi)

Kenaper pilih bulat2???

Sbb aku x sker carpet bunga2...lagi2la...deco rumah ala english style...cam berserabut...lain la umah aku banglo besar bagak....hias aper pun cantik....Ni ruang tamu pun cinonet jer....nak tambah lg dgn langsir berbunga....sofa berbunga...kang silap2 laki aku jd mat bunga..muahahaha
(ni pendapat aku....mungkin ader org minat...mahap yer kalo terasa..minat org lain2 kan..)

bukan setakat carpet berbunga2...bunga2 plastik pun aku x minat letak dalam rumah....

Sebolehnyer hiasan yg mcm ala2 buluh tu jer...

aku bukan type yg sker letak bunga atas meje ker..tv ker....

Sebabnyer...merangkap debu....dan aku malas nk cuci...hihihi(aku kelemahan diri...dari bunga aku bersalut debu baik x yah)

korang nk berbunga2 boleh..sbb korang rajin....kan kan kan....aku x layakla.

Lagi satu aku x sker..hiasan yg kecik2...letak kat rak ker kat meja ker..sbb malas nk cuci..pastu kalo budak dtg konpom berterabur....nt aku jugak yg tensen...

Kalo nk beli rak cermin tu letak semua dalam tu...tp aku x minat....aku lagi suka aquarium dari rak2 cermin yg letak pinggan ker...hiasan2 ker....(owhhh..sorry aku x kan letak pinngan2 dalam cermin tu...cam mak2...aku x sker..semua mesti kat dalam kitchen cabinet lgpun aku x der set riban2...x kan set rarus2 pun nk sohw off kan..muahahaha)

aku sker aquarium sbb tenang sket.....instead of lihat pinggan2 n cristal2 ..aku tgk ikan....ader gak object bergerak...

Lagipun..set pinggan kan selalu keluar pattern baru...x kan 10 thn pun aku nk tayang yg sama jer....nt outdated plak...ikan x per leh tukar2...10 hennget dapat 15 ekor..hahaha


ni sbb umah aku kecik...kalo umah aku besar...banglo bagak....aku nk gak almari2 untuk cristal tu....

Kalo umah besar lain la plak deconyer....huhu


2 comments:

Dessert Queen said...

Ala umah aku kecik pun aku hias je..

Mrs.Izi said...

ko creative per...