Thursday, July 1, 2010

Baju Raya

Hari ni hasil godekan aku kat google...aku berjaya membeli 4 pasang baju kurung raya....

TQ to ita...yg meneman aku shopping online.....sambil tolong aku pilihkan yg cun2....

So bila dah beli 4 pasang baru aku perasan yg semua kurung moden.....x der 1 pun kurung biasa or kurung pahang yg aku beli...uwaaaaa

Pastu aku godek lg.....dannnn..terjumper la satu kurung biasa yg aku rasa cun.....

sbb aper aku rasa cun...sbb time aku beli kurung yg ke 5 ni si ita dgh gigih menyiang daging lembu tua yg liat....n rita plak dah tentu tgh pening2 lalat dgn code2 robot dia yg tak habis2.....si pija lak tentu dah blk terbongkang tgk tv kat rumah....ekin lak mesti tgh bz promote bj kat pinkbiru blog....

So kurung yg ke 5 ni aku beli tanpa opinion saper2 pun...huhuhu...harap2 cunla hendaknyer...

so hari diishtiharkan aku telah jatuh bankrup.....cuma kurang beberaper ringgit lg nk mencecah ker 4 angka....sekali harung jer aku bedal
Uwaaaaaa...so lepas ni sila duduk diam2....n harap belas kasihan...dari hubby untuk activity shopping yg seterusnyer....

Yela...baju raya dah berkaler2 x kan beg nk itam jer.....x kan sandal nk itam jer....
Ader saper2 nk menderma...di alu alukan...

ni salah satu yer....tunjuk 1 jer...n skit jer nt basi baju rayaku


1 comment:

fiza said...

tak sabar nak tgk bj raya ko..aku nyer lom beli lagi...bila nak jln2 kat jln kenanga lak..ehehhe