Monday, July 19, 2010

Tudung

ermm..kawan2 rapat aku tau kot..aku ni menggilai ARIANI&TIERACK..RATU ader 3 helai jer&

HAJABAader gak tp jarang2 jer aku beli(ni kes mahal terlampau hihihihi)

DE ZAHRA cam cantik gak..tp cam mahal....aku x sekaya tokey coklat nora nk pakai de zahra..kekekeke

Tp bila pagi ni si ita ajak aku g ARZU....aku pun terfikir..pesal sebelum ni aku x cuba ARZU yer???

Godek2....cantik ler.....

Pastu rege dia lak...cam..ala2 ariani....(so boleh beli banyak banyak dan banyakkkkkkkkk..hehe)

Dah...jgn cakap aku sker membazir lak.

Pastu aku lg sker beli kat butik tudung dari online.Ader aku beli online..tp x sebanyak (bykla sgt kan??hihihi aku g beli kat butik..sbb aku sker acu cuba try test.Kalo rasa cam cun baru aku ambik.Kadang2 tgk kat dalam komputer cun..bila pakai kat muka x cun...

nk wat cam ner..aku ni dahla x cun....kena la choosy sket.

Pastu muka aku ni sgtla fail kalo pakai anak tudung syria...yg style melekat kat muka tu..cam model bawah ni pakai..fuh kalo pakai cam bola dah rupernyer...

Sbb tu aku prefer ariani sbb senang di pakai...x yah gosok(ni kes malas)....dan yg penting muka aku nampak slim(dah muka besar....nk kasi nampak kecik lak..diet malas)pastu selendang dia lak lembut..x licin....so tudung ni pilihan aku kalo time nk g keje(bgn dah lambat) or time n g holiday..sbb senang n cepat...

Kalo time aku nk perasan jadi datin aku akan pakai tierack...sbb bila pakai tu aku rasa cam org kaya (kakakakaka statement ni rita yg mulakan)...lg satu time nk g bershopping kat tpt panas...sgtla best sbb kain dia sejuk bangetttt...


Pastu kalo time rajin terlajak...or time nk g kenduri ker...raya ker...aku sker pakai selendang...sbb nampak cam vogue(ni aku jerla yg perasan sorang2...x der org puji pun..keke)..tpppppp...ader tp yer...pakai selendang ni panasla sbb aku kena pakai anak tudung yg kecik tu...(ala kat ariani ader byk...style kecik tu)..so jdla berlapis2 la plak....dah la pernafasan aku pun jd kurang selesa...cam terbelit jer tekak aku....pastu nk kena pakai brooch lak byk2..nk cucuk sana sini..alahai malasnyerrrrrr....

model ni cun..pakai aper pun cun....TQ jer...


OK.sekian.

2 comments:

Dessert Queen said...

Nak kena geget?Hahhahahah.......De Zahra tetap di hatiku!

Mrs.Izi said...

hahaha...