Thursday, July 22, 2010

Bertuahnya

Tadi aku baru received call dari kawan sekolah lama.....

Hari ni aku nk bercerita pasal diala...yg aku rasa amattttt bertuah

Dahla cantik...pastu ader laki kayaaaaaaaaaaa n of kos la baik kan

Hahahaha...ni yg type betul2 kaya bukan x kaya tp berlagak kaya

Td sajer borak dgn dia....pastu yg bestnyer dia baru dapat baby kat bawah ni hadiah dari hubby dia...uwaaaaa



Aku rasa dia ni cakap jer aper dia nk...terus dapat....ntah2 x cakap pun dapat...

Bertuahnyer idup ko ayu....hehehe

Aku rasa dia ni memang dilahirkan untuk gembirala....

Belajar pun pandai...kat overseas lak tu

Dia kawin dulu pun kat overseas

Yg bestnyer....dahla x keje...tp siap ader maid...yg ader monthly allowance lagi dari hubby dia(riban2 yer...bukan sket)..wahhhh...syok sungguh....goyang2 kaki pun dapat duit...

Holiday pun kat overseas jer....mesia2 x main(ni akula yg cakap bukan dia)..sbb dia type yg humble gila.

anak2 pun comel.....yg number 2 twin......uwaaa lg sekali..hahah

Eh jgn silap phm...aku bukan dengki..aku x kan dengki dgn dia sbb dia amattttt baik.....

Nt aku tempek gambo umah dia...last year aku ader pi open house raya

Bukan dah cam open house..dah mcm nk kenduri kawin pun...siap ader khemah bagai....makanan pun sedap2....terlopong jap tgk umah dia....hahahah...ader goodie beg okeh open house umah dia...

Banglo besar bagak..siap ader pool...

Bilala aku nk ader umah cam tu

Dah...stop berangan...hahaha

Ayu...sajer aku tulis entry pasal ko..sbb aku kegum banget sih dgn ko...jd idola alu bley????hahaha...gurau jer.



1 comment:

Anonymous said...

along..mung tulih betul2 ker pasal aku..hehe...ala idup aku biasa2 jer..ader lg yg lebih bertuah..aku bace yer blog mung nih..mesti banyok citer kelakor-ayu