Monday, July 19, 2010

Kete kena pecah

Baru received call dari hubby

Berita buruk

CERMIN KETE KENA PECAH

Pagi tadi aku g keje hubby yang hanta.....so aku x drive....

so masa hubby nk g makan n dtg ambik aku...tiba2 nampak cermin belah pemandu...penumpang depan n penumpang belakang dah kena pecah....

Mungkin ketuk dgn tukul ker aper x dapat dipastikan

Tp mujurla cermin tu tahan pecah(ader tinted yg tahan pecah)....so bila kena ketuk ..even cermin tu retak..tp dia x pecah.....

Dah..satu hal plak ..nk wat report polis,nk claim insurance...nk g tukar cermin lg...

Nasib baik...insurance ader cover cermin....n tinted tu pun masih dalam warranty...so kalo buat baru still entitle 50%

Ni mesti case namapk LCD dalam kete ni....

Ermmmm.....kalo nk duit keje boleh tak????jgn susahkan org....


Developer pun satu..dah CF tu dah dapat ... cepatla kasi aku masuk rumah baru.....aku dah x mo duduk sini lg....(biasala bila dah marah semua org kena tempias..huhuhu)

No comments: