Saturday, July 24, 2010

Baju Raya

Tak abis lagi ni pasal baju raya

Semalam hubby ader beli baju kat uptown tp aku x der lak baju kaler tu.....so ari ni mcm biasala proses menggodek internet....lg pun br ni aku beli baju kurung traditional 1 jer..yg lain semua yang moden....so memikirla esok pay day...cam biasa...aku pun akan terus bermurah hari nk bersedekah kat tokey2 kedai.

Ok..yg ni boleh tayang..sbb  bukan nk pakai raya pertama kedua or ketiga..ni version raya yg ke 4 or 5 kot....hihihi...lg pun aku bukan artis nk sorok2 baju rayakan..



Opel beaded...namanyer

 Saper2 yg belum beli baju raya bolej visit link ni....penjual dia sgt baik n helpful...very recommended...


Saper yg belum beli lg..beli dgn dia ni.....bukan macam ibu iris tu....nk menjual ker aper ntah.....eh x abis lg marah aku kat dia..hehehehe


nk tunjuk baju kaftan yg aku beli kat pasar mlm boleh tak kat sini??? owhh...ni baju favorite...sejuk n beranginnnnnn bila pakai....sungguh selesa...corak sama....kaler jer lain....

 




No comments: