Tuesday, July 6, 2010

Baju raya lagiksss

Lagi 2 pasang baju raya dah sampai hari ni...lalala...salah satu pasang kaler orennnnn

Orenn okeh....hahahaa....biar berpinar biji mata org tgk baju raya oren ku...

Oh yer...ari ni nk citer cam ner kisahnyer SLK aku tersadai kat kedai kereta terpakai...

Hari ahad tu hubby dah bgtau yg kawan dia baru bukak kedai jual kereta terpakai..

so aku tak ambik port..sbb kawan dia yg sorang tu memang suka berniaga

so bangun pagi ni..tgk2 kunci kete aku tak der....

Eh mana lak ni????

call hubby kot2 dia terbawak

Aku:Bang kunci kete mana?

Hubby:Hari ni bawak kereta abg yer g keje..kereta awak dah hantar kedai...kata nk kete baru kan..so kete tu jualla

Aku:Jual???kat ner?

Hubby:Kat kedai XXX..Abg bg dia pagi tadi....org nk beli jer kita bg terus.Sementara nk laku bawakla wish tu dulu

Alaaaaaaaaa...satu hal lak....pagi2 jem2...nk redah dgn kete besar gedabak cam tue....dah la aku takut...x reti nk agak...nk parking lak 1 hal....kerkial2...

aper2 la labu...asal dapat kete baru....

aper yer kereta compaq yg sesuai dgn aku.....menurut hubby....kereta tu mestila berbonet

Cam vios ker...city ker...persona ker..saga ker ...
ni contoh yer...

Kereta yg x berbonet seperti

viva...citra...dan seangkatan dengannyer diharamkan

Dan plate number harusla 121

Ni number idaman laki aku

di sebabkan kereta wish tu di beli sempena birthday aku (6464=6 april)

so kereta aku harusla berasaskan nama dia (121=izi)

Cepat2...lelong lelong....ita...kalau ayah ko dah berubah fikiran..cepat2 ctc aku yer..huhuhu


No comments: