Wednesday, July 21, 2010

Happy

Tadi sambil2 layan TV kat hall kawan aku sms

Dapat soalan cepu mas lak tu/

Ko tak pernah susah hati ker?happy jer aku tgk

HAHAHAHHAHAH

Saper cakap aku happy jer manjang..tp aku malas nk fikir

Wat per nk fikir masalah...wat pening jer...

Enjoy your life la....shopping..mkn2...holiday....

Wat aper nk fikir masalah2 ni....nt cepat tua daaaaa

Contohla

Aku ni ader masalah x der anak

Risauker???ermmmm dulu aku risau..tp aku tgk laki aku rileks jer..so wat per aku nk risau

Kalo blk kg pun..kalo ader yg bertanyer...biasa kakak ipar aku back up aku....so rileksla....tak yah tension ...emo nk menangis bagai...lg tensen lg susah nk pregnant...hahahaha...ala yg bertanyer tu jeles tu...x jumpe kelemahan kita mulala nk mencari...x per..saya x der anak jer mak cik..tp saya ader hubby yg sayang saya...saya leh shopping suka2 ati...saya boleh holiday manjang....n saya ader keje yg bagus..mak cik tu ader jer anak tp tp mak cik ader ker aper yg saya ader????ermm saya ader rumah sendiri yer....di ulang sendiri..bukan suami punyer...no share2....mak cik ader??????(keh keh....ni kat blog la..x kan aku nk cakap kat mak cik tu lak)...

Ni mee goreng aper yg mak cik masak ni????x sedap???kosong jer.....x der budget ker???
(ni overla plak...kes marah..keh keh)

Conclusionnn...saya bykkkk kelebihan nk compare dgn mak cik

Aku tensen kejap jer...sbb tu aku ader blog...so kat sini tpt aku meluahkan perasaan.....lepas luah..kita akan tenang....so sbb tu blog aku ni ader entry2 hot...maki2....marah2.....pastu aku leh rileks goyaang2 kaki.....jgn pendam la kalo ader problem.....

Lg pun br 3 thn aku kawin.....bukan 13 thn...so enjoyla dulu....kumpul2 harta sket2....so nt dah ader anak aku x yh keje....aku cuma nk duduk rumah..masak jaga anak n g shopping jer....enjoyyyy

Aku bukan jenis yg workholic ker aper.sorrry..aku jenis yg suka enjoy...keje pun nk yg senang2 jer...hihihi

Jangan complicatedkan hidup ni..make it simple....



No comments: