Tuesday, July 13, 2010

Muntah darah

Ok.aku ader sorang opis mate....yg kerap pinjam duit tp x bayar..termasukla aku...ko sure tau kan kin....

Pastu x kisahla pinjam kalau setakat dia nk makan...ni pinjam sbb nk tolong jantan....nk beli hadiah kat lelaki...aduh...ko sendiri tak cukup budget boleh tak jgn tipu kawan2 untuk tolong lelaki....dan lelaki tu pun bukan nk kat dia..dia jer yg perasan sorang2....

Dah 14hn kot dia tunggu..tp lelaki tu cakap tunggu tunggu n tunngu...aper tu...
pastu duit dia lak habis habis n habis..kete lagi kena tarik...

Bayangkan gaji kat 3K..masuk minggu kedua jer semua dah abis...keter semua x bayar...bilik sewa pun sekat2 nk byr...

Sanggup pinjam dgn along untuk dapatkan duit..pastu abiskan utk lelaki

boleh tak berfikir secara rasional...agak2 kalo gaya cam tu lelaki tu nk ker kat dia....not even declare bf n gf...boleh tak berfikir sket....

Pastu kat fb dia pulak dok ader status2 kat bawah ni yg buat aku muntah darah

berkata.. Kerana Cinta.. Hidupku Pun Berubah.. Cinta Mengajarku Erti Kasih Rindu Dan Luka.. Tahukah Engkau.. Betapa Aku Sayang.. Setiap Hari Ku Rindu Dan Terbayang Wajahmu.. Yang Entah Dimana.. TUHAN>>> Aku terlalu rindu padanya..

Pastu siap2 merayu2 lelaki tu balik dekat dia....tolong la....pastu status2 merayu2 tu pulak tiap2 hari...adoi..mana hilangnyer maruah seorg wanita

Aku x marah dia nk merayu2..x dengki pun..tp jagala maruah sikit....msg kat inbox ker...asal jgn too open kat public.

Aku mula tu kesian kat dia tp bila dia dah over sgt...samapi dah tahap merayu2 kat public aku x leh terima.

SEKIAN.

doakan kawan aku sedar yg dia buat tu salah.




1 comment:

Dessert Queen said...

Hish ada org mcm ni ek?