Tuesday, May 4, 2010

Serdang

Tadi g serdang kejap jer....mula tu ingat nk pi bangi...tp dah ader kat serdang beli kat serdang jerla..dekat sket....lg pun ari ni mcm hujan...

So dah dapatla barangnyer......esok boleh pass....legaaaaa.....

Kebetulan set Sendayu Tinggi pun ader kat kedai tu....so tapau la 2 set...1 FULL SET BESAU...N SATU FULL SET TRAVEL PACK wat spare....nt yg dh tinggal separuh ni kat umah...aku tinggal kat kg....nt senang...blk kg..boleh lenggang kangkung jer....travel pack ni lak ..tuk bawak masa g holiday...lega...stock 3 4 bulan dah lepas......samapi2 umah...lerrr....aku ader 1 botol lg toner yg x pakai...night cream pun ader 1 bekas ...cantikkkk lg landing dalam kotak.....dahla yg bukak tu pun...seminngu dalam sekali dua jer aku ingat nk pakai....sbb tu la org lain pakai muka licinnnnn jer.....aku beli jer byk ..tp pakai asyik luper...sebb tu muka berkarattttt jer manjang..muahahahaha

Eh cam ner nk hilangkan sunburn kat muka ni.....kesan yg aku g langkawi ari tu pun terang dan jelas lg ni....tak gak...hilang2...aku tgk laki aku x pakai aper pun...tp x kena lak sunburn nih.....perlukah aku pakai topeng masa g PD minggu nie.....huhuhuhu

Kata jer g serdang.....tp gabak jugak.....hmmmmmm...cam ner.....



1 comment:

ekinashikin said...

beria laki aku beli kan olay yg bru hr tu...tp aku x boleh pki arr...muka jadik berminyak kulit x bernafas..huhhuhuh..pki yg murah gak yg ok..