Thursday, May 27, 2010

Review about makassar

Dalam byk2 holiday next year..holiday ker Makassar yg paling merisaukan aku..sbb stakat ni aku x jumper lg kawan2 yg dah pg ke sana.....so mintakla one of mf BFF tolong checkkan...Nama adalah dirahsiakan sbb percakapan dalam bahasa indon..muahahahaha...kang dia tersipu2 malu lak kalo aku reveal nama.....B ialah BFF aku ..A ialah local person....kawan aku ni kat DILI...g korek minyak...huhuhuhu

A: saya tak pernah kesana
A: tapi

B: ooo iya ka

A: yg saya tau
A: org22 nya kasar22
A: so
A: mesti hati22 disana

B: hahaha
B: apa benar?

A: jgn mudah percaya sama org
A: banyak kawan tinggal disana
A: tapi
A: saya sendiri belum pernah kesana
A: cuman dengar ja
A: banyak copet
A: pencuri uang
A: saat kita jalan
A: atau tukang taxi
A: yg tipu kita

A: itu ja

B: tapi
A: ini terjadi di pelabuhan kapal
A: tdk tau
A: klo pake flight
A: mungkin aman
 
 
Perkataan merah tu amat menakutkan aku.......huhuhu.....

tp mujur ader kaler purple...hehe
 
TQ XXX sbb tolong dapat kan aku info.......terer ahhh ko cakap indon.....

2 comments:

Dessert Queen said...

Cuak?Hahhaha

http://www.tengkuaizat.com/visit-indonesia-trip-to-east-indonesia/

Mrs.Izi said...

hahahha...ok nt aku visit link ko kasi ni