Wednesday, May 26, 2010

ASB Maybank

Hari ni laki aku check statement....biasa x check pun..tp ari ni terajin plak....

Pastu baru perasan yg yg ASB Maybank dia tolak 4 bulan tuk bulan ni.....which is RM2000++.....patutnyer Rm500++ jer sebulan...pastu baru realialise yg 2 bulan lepas pun dia ader tolak 2 bulan

gila arrr......

Pastu call maybank

Aku:Saya nk check ASB maybank saya...bla2.....

MBB:Jap yer....maaf puan..memang ader kesilapan system....so for the next 3 month kami tak tolak....

Aku:Tp last 2 months pun ader tolak dua bulan kan...kalo saya x complaint means yg 2 bulan lepas tu kira burn la yer....cam ner ni????x kan everymonth pun nk kena monitor...saya buat potong gaji sebab nk senang...bukan nk makin susah...kena monitor semua....system bank pun boleh silap ker....bla bla bla (kesian lak budak tu kena dengar bebelan aku..huhu)

MBB:Maaf puan..itu semua kesilapan technical

Aku:kalo macam tu saya nk cancel potong gaji...every month kami bank in sendiri

MBB:Yg tu puan kena isi borang...bla2 bla.....

aku:eh...nk potong duit x der procedure....nk tukar cara payment byk procedure plak....(hehehe...sajer kasi panasss sket)

Eiii geram jer dgn maybank ni.....ntah  aper2.....ader ker direct debit pun boleh ader kesilapan system....cam ner nk percaya ni......dah la system dia tak realise pun sebenarnyer dah pernah tolak extra...x pasal2 kena monitor.....

Lepas ni x mo la simapan dgn maybank...ambik semua duit simpan kat ASB..selamat idup...x yah runsing2 kena tolak extra.....

Bab duit customer cepattt jer nk potong.....cuba kalo loan dia lambat bayor...konpom cam Along dia kejor...

"kepada yg tak tau...ASB maybank ni dia macam ASB la...kita saving duit bulan2....kira wat pelaburan tuk hari tua...so umur 55 boleh ambik yer"

No comments: