Tuesday, May 4, 2010

Guardian clearance sale....

Date:untill 9 may
Location:Hotel Sri Petaling

Masa otw balik td...namapak la poster guardian clearence sale kat hotel sri petaling....dah tgk poster...mesti la gedik nk pg kan


aku:Bang......pengorek telinga dah habisla(ni kes aku kehabisan idea cakap aper yg dah habis....)

Hubby:La yer ker.....malam ni g giantla...lg pun nk ader benda nk beli kat guardian

Aku:muahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...rezeki2.......x yh susah2...laki aku memang nk g guardian.....(ni version dalam hatilakan)

Ehhhhhh.....rugi bang....g guardian mahalllllllllllllll....kita g hotel seri petaling ader clearance sale

Hubby:OK..lepas marghribla...


Yeayyyyyy......dgn tanpa bersusah payah.......laki aku yg ajak pg...ni namanyer.....rezeki datang bergolek.....

TQ Dear...nt saya belanja kat old town.....padahal diri sendiri yg dok mengidam roti bakar...



1 comment:

Anonymous said...

salam along....jam ko aku dah pos last week...nt dah sampai msg ok..