Tuesday, May 18, 2010

Harapan palsu

Tadi chit chat dgn ita....

Ita M: aku tgh check tikct ni
Ita M: aku bleh masuk
zarina: mung boleh masuk air asia ker(excited gila masa ni...sbb at least si ita boleh la tolong bookingkan)
zarina: waaa
zarina: tolong kat tgk indon kat mana dia offer free seating
Ita M: x bleh...
Ita M: kuang3x
Ita M: ingatkan bleh masuk
Ita M: sempat key in date je
zarina: hahahaha
Ita M: hahaha
zarina: tu lerrrr
zarina: sunnguh tensen aku
Ita M: mlm ni lepas kul 12 mesti x ramai org dh
Ita M: pagi ni mesti la ramai org
zarina: yo la tu
zarina: aku try dr kul 12 semlm yer
zarina: kul 2 pun dpn pc
Ita M: ooo ye ke?
zarina: tu laaa
zarina: x dapek2 gK
Ita M: mmmm
zarina: huhuhu
zarina: asyik dok nampak pics lebah tu jer
Ita M: mu nmpak gak lebah
Ita M is typing...
Ita M: aku dpt error terus

Conclusion aku samapi sekrg x dapat booking lg tiket tu..huhuhuhuhu

2 comments:

Dessert Queen said...

meh aku kasik tips...masa terbaik nk booking..hahaha

a]pukul 5-7 pagi
b]pukul 6.30 ptg-8mlm

ko percaya la cakap aku yg berpengalaman bertahun2 ni..hahah ;p

Mrs.Izi said...

halamak...br baca komen.....lepas subuh esok aku terus tercongok depan pc..haha