Tuesday, May 4, 2010

Aper menu hari ni

PAgi tadi masa nk g keje hubby dah pesan dalam fridge ader byk bahahn mentah....

Jom kita check jap aper yg ader

Owh macam2...

ader tulang (tulang lembu la..x kan tulang ayam kot)

Udang

Ikan

Sotong

ayam

Aper nak masak ni???

Nak wat percik..laki aku beli ikan cermin...x sesuai....

Wat sup tulangla.....butter prawn....ikan goreng sedap gak....

Lunch...sup tulang+butter prawn+ikan goreng pedas or telur dadar sedap gak(aku kalo fikir stock yg senang2 jer...x der imaginasi sampai wat rendang bagai yer...)...x pun..ayam goreng kuniyt dengan kacang panjang

Dinner

Sup tulang+sambal sotong or sambal udang

So tak tau la mana yg jd....Yg dah confirm sup tulang yang tgk menngelegak kat atas dapur tu....tunggu la dalam 3 4 jam baru lembut tu.....nk cari pressure cooker x jumper......dah packing2 aku tak tau masuk dalam kotak mana lak dah.....tunggula la samapi housewarmimng nt br aku selongkar balik.....





4 comments:

ekinashikin said...

peti sejuk laki aku mcm baru beli...tarak brg...hahhahah...
apa yg ada..sardin..telur..maggi...huhuhuh

Mrs.Izi said...

biasala org bujang...hehe

Anonymous said...

sedapnyer sup tulang akak

Anonymous said...

sedapnyer sup tulang akak