Saturday, May 22, 2010

Lakiku g camping

Laki aku g camping dengan student2 dia...x per....biar jer...bukan dia g dating pun...kalo g dating dah lama kena kerat 14....cam mona fendi tu

so sepeninggalan dia...macam2 pesanan la dia tinggal kat aku tp semua pasal anak dia kat bawah.....kalo pesan soh aku habiskan time kat shopping compleks ok gak telinga ni dengar.....

Ok...saya dah kasi makan anak2 awak makan  sampai kenyang.....stok 3 ari kenyang k...

Kesnyer...sbb dulu pernah laki aku outstation 1 week....aku x kasi anak2 dia makan sbb bz keje...plus aku lupa....aku sendiri pun tak makan apa lagi nk ingat anak2 dia makan kan....ayat x leh blahhh

so bila dia balik ader yg dah ilang mata.....ader yg ekor tinggal sekerat....erkkk ader yg mati sekor..tp dah tinggal separuh sbb kena gigit dgn yg lain2.....ikan2 laki aku bela ni species pirana agaknyer..ganas semacam jer

so keje bg makan for today dah setel...makan jer sekali sehari...diet2 sket....



No comments: