Saturday, May 15, 2010

Nasi goreng maggie

Auto update......

Pagi td masak nasi goreng maggie...

Ni resepi org paling malas dalam dunia....

Kesnyer....pagi td lapar...hubby lak x der....

So aku godek2..bekas bawang cari perencah nasi goreng segera......

Hahahh...tp x derla plak......biasa ader gak spare 1 or 2 paket..cadang2 nk guna time penyakit "M" aku dtg thp gaban

Pastu nampak la perencah maggie.....

Eh ....boleh ni time2 darurat......lebih2 lg tgh malas nie

So aku ketuk..bawang putih....cili padi...bawang merah x letak sbb malas nk kupas....hihihihi

Pastu campak udang 4 hekor....campah prenah maggie...

Astaga....pengsan mak aku kalo tau anak dia masak nasi goreng pakai perencah maggie.....

Pastu tumis2....campak nasi...sayur x der..malas nk godek....

Eh..sedap gak la.....tryla....kalo korang time penyakit "M" tahap max datang....

Huhuhuhuhuhu...

Sunnguh x berkhasiat...jgn amal selalu....



2 comments:

Dessert Queen said...

nnt aku suh mak ko baca blog kau eh!

Mrs.Izi said...

haha...