Monday, May 24, 2010

Nana


Anak sedara aku....rindula kat nana.....

Ni gambo lama...bulan lepas kot masa dia ikut mak mertua aku datang kl 2 bulan....2 bulan okey....mak mertua aku sekali dtg x der macam mak aku 3 hari dah panasss nk blk....hehehe..

Kali ni mak dtg lama la sket kot sbb abah dtg sekali...kalo dia dtg sorang...sampi jer hari ni terus tanyer....tiket mak nk blk dah beli..takut habis....huhuhuhu...nt abah nk makan macam mana mak lama...cam la kedai makan x der....huhuhuhu....

Tu x masuk dia call abah dalam 7 8 kali sehari...abah pun sama...kejap2 call.....adeiiiii...lawak pun ader...kalah org tgh bercinta......kalo tau ber fb agaknyer.....or ym...dok jer depan pc....x pun webcam...huhuhuhu






Objeck yg di focus nana...tp pesal laki aku bergaya cam aku nk mabik gambo dia..hihihi


No comments: