Friday, May 14, 2010

Activity masa demam

Activity????????dahla demam lg mau update pasal activity......

TIDUR MAKAN UBAT TDO MAKAN UBAT.OK TIPU...MAKAN NASI PUN ADER..TP SKETLA DARI BIASA

Sangat boring..nk shopping online pun aku x der mood...kepala berat jer......jimatla duit haku kalo selalu macam ni.......

Semalam petang g LCCT sat...anto mak mertua..kakak ipar...adik ipar dan 3 anak sedara...dalam demam tu sempat gak jeling sembonia butik kat LCCT....n sempat gak telan 1 bekas aiskrim

Pesal la LCCT tu kedekut aircond cam KLCC gak...dah la org ramai....kuatla sket.....ni statement org yg x sedar diri yg dia tu tgh demam

Patutnyer ari ni nak g makan steamboat....tp sedap tekak x beraper selera...nt rugi la pa plak...so mr hubby decide nk bawak aku g shopping...TQ Dear.....Nt minngu depan i demam lg k

Pics x der....DSLR aku memory card wat hal.....semua dalam internel memory...so tak leh transfer eh ntah2 aku yg tak reti

So nt transfer dalam camera kecik dulu.....camera tu boleh plak aku tinggal kat opis.....so dah susah hidup aku tanpa camera....apesal la DSLR tu besar gabak..sunnguh tak convinientla.....

So pics...esok2 la yer......aku nk g shopping ni.....byeeeeeeeeeee





No comments: