Saturday, May 22, 2010

Dosa2 isteri

Balik keje semalam....tgk ader CD "dosa2 isteri kat atas meja".Wah main kasar laki aku ni...perli aku ker....haha

Hubby:Malam ni kita tengok ceramah agama...no nyanyi2 ker..drama2 ker

Aku:he eleh.....pesal la ko beli Cd dosa2 isteri ...beli la dosa2 suami....
Yer la....sekali sekala sucikan jiwa...eh suci sebelah pihak jer x leh...nt beli dosa2 suami lak yer bang

Hubby:ok....ni mesti ader pasal bab2 pembaziran perempuan ni.Kena dengar samapi habis dan ikut k....baru jd isteri yg baik

Aku:Sejak bila la plak laki aku jd ustaz ni...jgn masuk ajaran sesat sudahh

So si suami pun on la DVD nyer...punyerla kuat..aku buat air kat dapur pun leh dengar.....muahahahhaa

Sekali tu...jeng jeng

Ustaz XX
"Seorang isteri tu hendakla mentaati suaminyer...jgn sesekali bermasam muka atau membantah cakap suami (ni ayat aku yer..aku ingat2 lupa...tp maksud dia cam tula lebih kurang).suami pun sama...katala permintaan isteri tu boleh di penuhi....cubala sebaik mungkin untuk tunaikan....jgnla di sebabkan suami tak menunaikan permintaan isteri..pastu isteri bermasam muka...nt suami pun berdosa....

Hohohohooh..statement ni..menyebabkan aku gelak guling2.....mesti lepas ni laki aku tobat nk beli CD2 cam nie.....

Bang JUSCO sales yer start 22/5....i baru jer terima sms invitation pagi td....sila penuhi kalo x nak berdosa.....kalo saya merajuk awak gak yg berdosa kan.......







4 comments:

Nieta Shairi said...

HAHAHAHA TERGELAK BESAR SY BACA KAK. CONFIRM LAKI AKAK BENGANG. DIA NAK PANASKAN AKAK, LAST2 DIA PUN BERAPI. WAHAHAHAHA. GOOD JOB! (ISH JAHAT PLAK AKU NI) ALA KITE SHOPPING JER, BUKAN BUAT BENDA TAK ELOK KAN KAN KAN? WAHAHAHAHA

Mrs.Izi said...

hahahaha...konpom dia menyesal tahap dewa.....dapatla bini psycho..wakakakaka....ayat ustaz ni sgt berguna utk masa2 depan n setrusnyer...leeya pun nk pakai ayat ni kat sharil....ko forward kat kemil....haha....sure dia ikut jer ckp ko...

Mrs.Izi said...
This comment has been removed by the author.
Mrs.Izi said...
This comment has been removed by the author.