Sunday, May 23, 2010

Adik

Pagi tadi receive call dari adik aku...adik aku sorang jerrr

Adik:Along....aku nk g cameron ari ni bawak mak..nk ikut?

Aku:La.....mana aci....aku penat2 pujuk mak datang...cameron?mana sempat..nk g umah ko dah kat 2 jam

Adik:hahahaha..kalo macam tu babaila...duduk umah tgk tv...

Aku:Aku nk bawak mak g jalan2 ni...esok lusa cuti.....

Adik:Jap jer.....esok mai la ambik

Aku:Esok ambikla leave..kita g PD...

Adik:Tak leh....aku ader keje...next week..mai ambik mak dgn abah ek esok...nt aku keje kesian dia nt boring

Eiiii tensen haku...penat2 pujuk mak datang...dia lak yg bawak g jalan2...dah la aku boring nie....ingat nk bawak mak dgn abah g shopping....huhuhuhuhu....so sila layan AF samapi muntah darah ari ni



Mak&Abah......


Adik aku yg poyo..hehe

No comments: