Sunday, May 16, 2010

Belated Birthday present

Tadi chit chat dgn rita cam biasa......selain ita..rita la kawan chit chat aku.....

Pastu godek2 blog tudung si rita sambil chit chat......berkenan lak dgn yg nie....sbb last weakk ader byk beli baju pink dgn merah.....cam dah x der kaler lain kan....huhuhuhu


Lepas dah conpom nk yg ni...si rita..soh pilih lak lg satu...sbb dia nk bg hadiah.....

Wah sker2.....sambil lompat-lompat terharu aku......hadiah my belated birthday.....dah lebih dari sebulan pun ader lg kwan bg hadiah..alhamdulillah.....

Pastu pilih yg bawah ni...cun gila kan.....yg penting..nk gosok pun senang...dan sejukkkk banget bila pakai....kalo agak2 nk shopping tpt yg x der aircond..memang aku akan pakai tudung yg beli dari si rita ni..sbb selesa...tenang sket nk shopping pilih2 barang.....

Mula2 tu aku x sker yg bunga2...biasa aku beli yg belang2 jer....

Tp last week aku ader beli yg bunga2..ala masa pakai g LCCT....terus terasa cun....rupernyer..yg bunga2 ni bila pakai sgt shantekkkk....nk bentuk pun senang....


Pastu dah log in maybank2u....instead of Rm55 dia cakap byr RM50 jer....tuk first tudung....yg second birthday gift okeh..jgn jeles......pastu dia cakap free dua2....

Ha????? biar betul...terharu aku.....sambil menangis kegembiraan muahahaha

Terharu aku rita.....sampai 2 helai hadiah birthday aku...huhu.....

Anyway...terima kasih banyak2.....nt ko balik mesia aku belanja ko eh...kita g shopping2.....

SAYANG KAT KO....:))

Saper2 nk beli g kat link ni  http://scarfonline.blogspot.com/

Di jamin kalo beli tak menyesal...hehehehe

No comments: