Friday, January 7, 2011

Wallet perisa tom yam

Fuh...semalam berjaya jumper kedai super duper sedap kat area umah kitaorg....biasala sebelum ni x sempat explore...tp ptg tu laki aku dah siap2 explore...aku sampai jer semlm...kitaorg g terjah...

Ermmm...sedap....ala2 cam kedai kampung baru....so pas ni x yah g jauh2...jimat minyak...g kedai naik motor hokey...sekali nk balik hujan rintik2 padan muka...

Kedai tu kat kaki bukit umah aku je pun...so naikla motor ..feeling2 romantik gitew kan...

So order..tomyam..siakap steam limau..kailan ikan masin..telur dadar..ayam goreng kunyit..

Plus air tembikai susu (aku patut sebut honey dew la pas ni....org kedai tu kasi aku air tembikai letak susu okey)..tp sebab sedap..minum jerk

Ok...time nk balik...aku baik hati la plak...

Aku:Bang..nk byr ari ni...rasa gatai nk kuar duit la

Hubby:okey...(muka penuh ceria okey)

Aku pun x tau pasai aper..mungkin sbb dah lama x g shopping...dpt byr nasi pun kira okeyla kot..asal dpt kuarkan duit dari wallet

So pas wallet kat laki aku...pas kawin aku cam pelik la kalo makan aku yg byr kat tuan kedai...cam pelik..sbb biasa wallet dok je diam2 dalam handbeg.

Sekali ko...

boleh laki aku jatuhkan wallet aku dalam magkuk tom yam

Uwaaaaaaaaaa

Benci gila.....bau tom yam....

So ari ni balik keje..nak g cari wallet

Mesti laki aku nyesal...kes dapat makan free...sia2 je kena beli wallet baru kat aku..

Pastu balik umah lak...dok talkin pasal camera yg aku nak tu...

hubby:okey2...nk sekrg ke..nk tunggu birthday(betaper annoyingnyer talkin aku..sebut je laki aku terus setuju..kes x mo dgr lama2..wakaka)

Aku:X kisah..asal sebelum birthday

Hubby:Okey

Sekali tadi laki aku sms

tut tut

Hubby:Dah bank in duit camera...bila2 nk je leh g beli..tp this week bz..kalau nk cepat awak kena g beli sendiri

uwaaaaaa...terharu aku......

X per..wallet aku beli sendiri
Tiba2 baik hati kan


...camera tunggu laki aku free..yeahoooooo...tq dear..dan dan dear kan


No comments: