Wednesday, January 19, 2011

Tips

aku dapat tips....kalao kita nk kurangkan org dapat kesan blog kita...jgn letak ejaan penuh....contoh UIA ..kita type U*A..ha....gitu...so orang tak leh trace

Sebabnyer....aku berblogging tuk diri sendiri...ala2 aku wat online diaryla....so kalo boleh aku nk minimisekan org jumpe blog aku ni...hihihihi..

Sebabnyer kat sini aku suka merapu meraban...kutuk sana sini....so ala2 takutla org jumpe..wakakaka...tu ler....sker lg buat jahatkan...

so bolehla try...berkesan ni...

4 comments:

Dessert Queen said...

tetiba je ada tips...hihihiih..off jeala public search..lg sonang

Mrs.Izi said...

hahaha..susah gak..kdg2 kawan2 x ingat link..dia google gak..

fiza said...

good..pasne aku nak wat cam tu gak..hehehe

Mrs.Izi said...

tu la..so selamat la sket..haha