Friday, January 28, 2011

penang

CNY year thn ni balk kedah..kampung hubby..tp singgah sekejap je...

tujuan utama makan2 n jalan ke penang je

so dah list down tpt yg nk pg nt...kot2 tertinggal...saya memang tamak haloba

mungkin jugak boleh jadi rujukan saper2 nk pagi penang...kalo nk tambah...sila komen ye..di alu alukan..
memandangkan pg dulu2 main terjah je...so kali ni nak spend 5 hari kat penang untuk makan2 je..biar puas ati....dulu pg sehari dua je....x sempat nk meround.

 ni kena bersabar....last time pegi beratur kul 10.05...45 minint lepas tu baru dapat....sila alas perut dulu.restoren ni kat sebelah masjid kapitan keling.bukak 10 malam ke atas.
eh tp time aku pg dulu pernah gak lunch kat sini...x sure lak kedai sama ke tak eh...tp yg lunch tu x sedap sgt...yg malam br sedap...

 ayu mee udang..kat teluk kumbar...dulu aku g salwa rasanya nama dia...td google..kat ayu mee udang ni rege 12 hengget je sepinggan...masa aku makan kat salwa ari tu 2 mee udang..2 tea ais...rm36!!!!!!!serius terkujat...

ni mesti pagi kat padang kota lama or nama baru espalanade.dulu aku makan sedap....harap masih sedapler...pics google...


laksa janggus pulau betong,balik pulau..x pernah try...masa g dulu br balik dari langkawi...dah boring menkedarah laksa kat langkawi
 
Nasi Kandar Line Clear
Behind 177 Penang Road
Penang
Tel : 04 2614440
Business Hour : 24 Hours
Closed every one fortnight on Tuesday and from 1pm – 2 pm for Friday prayers

erm....ni kurang bersih sketkan...ader saper2 leh confirmkan???

pastu ni kawan aku suruh try..so mesti pg gaks.
Nasi Kandar Kampung Melayu yang beralamat di Blok A, Flat Kampung Melayu,
Ayer Itam,
11500 Pulau Pinang.

boleh tambah list lg nih....masih byk slot kosong...biasala perut besarkannnn

2 comments:

ekinashikin said...

glamer line clear ni..tapi aku x pernah try plak...

Mrs.Izi said...

kawan aku cakap sekrg dah bersih tpt ni..dulu kotor..so bolehla try