Friday, January 14, 2011

Hari memalaskan diri

Hari ni cuti...

tp...nama je cuti...pagi2 dah ke lhdn...ader nk setelkan few things.

Sekrg dah kat umah...tgh mkan oreo cheese cake nowwa..yum yum...

hujan lak tu...sat lg nk zzzzzzzz

Nt tgh hari hubby balik...pastu nk ke puchong..tgk umah yg beli ari tu...ader contractor datang nk bg quotation ..pilih desin pagar n gate....pastu nk pi tgk rumput...g nursery...g tgk kolam yg nk pasang kat luar umah tu...fuhhh...nama je cuti tp keje byk jugakkan

pastu owner lama sikit punya kidikutssss...kunci pun x mo kasi...bukan aku nk duduk pun...senang nk mintak quotation jer...sekrg ni quotation semua yg bahagian luar jer...bahagian dlm tunggu dulu.Dapat full settlement dr bank br owner lama kasi kunci...

ader ke..dia nk soh aku g bayar full sewa baru dia kasi kunci...kalo aku x de umah boleh la sewa...ni setakat sewa sebab nak dapat kunci malas ler....ikut market rate lak tu..taik idung masin..

lamanyerla.....sekrg mood deco2 pun dah lari..nk deco umah sekrg...nt kasi sewa....kang kalo teruk aku lak yg sakit jiwa....nk deco umah baru..kunci pun x dapat lg...uwaaaa

So skerg ni sesi memalaskan dan membesar kan diri yg dah sediakala besar jela..

28 hb ni jom ke it fair mid valley....nk cari camera yang ari tu,,,kang lama2 duit tu aku beli handbeg nt kang..tp ader ke camera..tgk iklan cam lap top pc dan seangkatan jer..

ahad ni nak ke melaka...nk makan2 ikan bakar n celup tepung sotong kat muara sg duyong...
Nowwa kek ko dah abis..nk order lagiks...

sape nk gak sila ke


No comments: